Обмін та повернення товару належної якості, який не був у використанні здійснюється в строк 14 днів, не рахуючи дня покупки та якій відповідає ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Умови повернення та обміну:

  • Звернутися до продавця за e-mail: admin@100watt.com.ua або за тел. +380944709370. 
  • Повернення здійснюється Новою поштою за рахунок покупця. Оціночна вартість - повна вартість товару при покупці.
  • Адреса повернення - м.Одеса, Нова пошта 49, Тузов О.В., 0944709370
  • Оплата за повернення - Покупець, без накладенного платежу.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення на сайті або в паперовому бланку, який вкладіть у посилку. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою. Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

У разі обміну товару на інший, за побажанням покупця та після повернення товару продавцу, покупцю надсилається інший товар, позгоджений між сторонами, з доставкою за рахунок покупця.

У разі повернення товару неналежної якості згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та відповідність товару умовам цієї статті, покупець надсилає товар за умовами, викладеними вище у пункті "Умови повернення та обміну".

 

Витяг із Закону України «Про захист прав споживачів»

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
Він взагалі не може бути усунений;
На його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами строк;
Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.
За необхідності перевірки якості товару може бути зроблено експертизу авторизованим виробником Сервісним Центром, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а у разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з вадами на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. У разі заміни товару на такій самій іншій марці (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни здійснюється виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни – виходячи з вартості під час купівлі.
При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж упродовж семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, повну комплектацію товару, заводського пакування, гарантійного талону.
Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» умовами для обміну/повернення товару належної якості є:
Товар відсутній у Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню);
З продажу товару минуло трохи більше 14 днів;
Товар не використовувався (не проводилася реєстрація користувача, без змін довжина браслета, не змінювалося програмне забезпечення (у тому числі не встановлювалися, не змінювалися та не видалялися будь-які програми або програми));
Збережено товарний вид товару (немає якихось слідів експлуатації, подряпин, потертостей, пошкоджень, слідів носіння, вологи, бруду тощо);
Збережено споживчі властивості товару (справно працюють усі функції товару, передбачені виробником, відсутні якісь дефекти у роботі товару);
Збережено пломби, ярлики, всі компоненти упаковки, маркування (не знято та не пошкоджено захисні плівки, відсутні будь-які написи як на товарі, так і на елементах упаковки, пломби не пошкоджені, відсутні сліди розтину тощо);
Збережено розрахунковий документ та інші документи, надані під час продажу (товарний та/або касовий чек, гарантійний талон, інструкція, керівництво споживача тощо).
Вимоги споживача про повернення грошей за товар неналежної якості підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни товару виробляється з його вартості на даний момент пред'явлення відповідного вимоги, а разі зниження ціни – з вартості товару на даний момент його купівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:
Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;
У случае необхідності роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особі, яка виконує їх функції
Користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватись передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.